Nejlehčí a nejrychlejší celoodpružené hliníkové kolo na světě. Zcela nový Chisel, který je o 18,4 % lehčí než nejbližší konkurent a sdílí geometrii a kinematiku z našeho horského kola Epic 8 připraveného pro Světový pohár. Chisel poskytuje výkon, který můžete cítit – ať už závodíte „mezi páskami“ nebo zdoláváte sólo horká kola na místních stezky.
SPEED METAL: Díky D'Aluisio Smartweld se Chisel může pochlubit nejlehčí hliníkovou XC rámovou sadou ve své třídě. Každá vysoce manipulovaná rámová trubka se vyznačuje plynule se měnícími tloušťkami stěn a tvarováním, které poskytují tuhost tam, kde ji potřebujete - pro efektivitu - a hladkou jízdu tam, kde ji chcete - pro pohodlí a optimální ovládání.
BEZKONKURENČNÍ SCHOPNOSTI: Díky 110 mm vyladěnému odpružení Ride Dynamics lze vysoce výkonný rodokmen Chisel vysledovat přímo k Epic 8, našemu závodnímu stroji Světového poháru. DNA z pokročilé kinematiky odpružení Epic 8, vyladěné odpružení Ride Dynamics a progresivní geometrie vybroušené na technických tratích Světového poháru, to vše lze nalézt v Chiselu a díky čemuž je více než schopný zvládnout různorodý terén s jistotou a rychlostí.
NEUVĚŘITELNÁ EFEKTIVITA: Chisel je nejúčinnější šlapací kolo ve své třídě díky využití geometrie a kinematiky, které byly součástí naší platformy Epic 8 pro závody Světového poháru. Strmá sedlová trubka umístí jezdce do optimální polohy šlapání. Vyladěný anti-squat snižuje pohupování při šlapání. Dejte to dohromady a Chisel převede každý watt aplikovaný na pedály do maximálního pohybu vpřed.
HLADŠÍ JE RYCHLEJŠÍ: Zkonstruovali jsme zadní část s pružnou vzpěrou pro nejlepší výkon odpružení ve své třídě a zároveň eliminovali nadbytečnou hmotnost a údržbu spojenou s čepy vyžadovanými v tradičním designu. Rozsáhlé terénní a laboratorní testy, které jsou běžnější na karbonových kolech, dokazují, že Chisel dosáhl nemožného – účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti konstrukce pružné vzpěry v pokročilé slitině.
HYDROFORMOVANÁ SLITINA: Chisel šetří materiál a hmotnost navíc díky jednodílné hydroformované sedlové trubce, která integruje čep sedlové trubky, hlavní čep a skořepinu středu. Na tradičnějším kole je sedlová trubka obvykle jen "trubka" s čepy a navařenými skořepinami středu.
- Rám - D'Alusio Smartweld, Flip chip pro nastavení geometrie.
- Odpružení vpředu zajišťuje vidlice Recon 120 mm od společnosti RockShox s tlumičem Motion Control Damper.
- Zadní tlumič Ride Dynamics Tuned X-Fusion
- Sedlovka TranzX dropper post nabízí plynule nastavitelný zdvih díky elegantní páčce. Má bezproblémové ovládání.
- 12rychlostní pohon SRAM NX Eagle
SPECIFIKACE
- RÁM Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
- TLUMIČ X-Fusion PRO-02, 190x40mm, Ride Dynamics Tuned, Rebound adjust, Compression Adjust
- ŘÍDÍTKA Specialized Alloy, 20mm rise, 31.8mm, 760mm wide
- VIDLICE Rockshox Recon Silver RL, 120mm travel, Motion Control damper, 42mm offset, Maxle Stealth, 15x110 thru-axle
- SEDLO Body Geometry Power Sport, steel rails, 143/155mm
- SEDLOVKA TranzX Dropper Seatpost, 30.9mm, XS-SM: 100mm, M: 125mm, L-XL: 150mm
- BRZDY SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 180/160mm rotor
- PŘEHAZOVAČKA SRAM NX Eagle, 12-speed
- ŘADÍCÍ PÁČKA SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
- KAZETA SRAM PG-1210 Eagle 11-50t
- ŘETĚZ SRAM SX Eagle, 12-speed
- PŘEVODNÍKY 32T
- STŘED SRAM Powerspline BSA
- RÁFKY Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h
- PŘENÍ NÁBOJ Specialized alloy front hub, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
- ZADNÍ NÁBOJ Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- ZADNÍ PLÁŠŤ Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- VÁHA 13,87kg (ve velikosti M)