Model S5 je celosvětovým sportovním měřítkem rychlosti a aerodynamické efektivity – a výsledky závodů to potvrzují. Od Wouta van Aerta, který vyhrál Zelený trikot s největším náskokem v moderní historii, až po Simona Yatese, který si dojel pro maglia rosa, ikonický představec V a bajonetová vidlice modelu S5 jsou nedílnou součástí profesionálního pelotonu. Nové S5 staví na tomto odkazu rychlosti tím, že je ještě rychlejší.
Nové kolo je o více než 6 wattů rychlejší než jeho předchůdce, o 124 gramů lehčí a zachovává si ovladatelnost, rovnováhu a stabilitu, které jezdci milují na celém světě. Největší změny se odehrávají v přední části kola, kde pramení nejvýznamnější aerodynamický výkon. Nohy vidlice a hlavová trubka jsou ve výraznější zavodní pozici a zcela nová jednodílná řídítka/představec staví na původním konceptu představce V – a je ještě rychlejší.
Nová kola Reserve 57|64 byla vyvinuta společně společnostmi Reserve a Cervélo a navržena pro použití v novém kole S5. Asymetrie zadního kola odpovídá sedlové trubce, což zajišťuje plynulé proudění vzduchu přes obě kola. Nová kola jsou o 3 watty rychlejší než kola 52|63 a váží stejně.
Nové S5 je o 6,3 wattů rychlejší než jeho předchůdce. Těchto zisků se dosahuje především v přední části kola, ale významným zdrojem je také integrace asymetrických profilů sedlové trubky a zadního kola. Cervélo je již dlouho aerodynamickým lídrem v pelotonu a jsme si jisti, že nové S5 je alespoň o 5 wattů rychlejší než kola našich konkurentů.
HB19 využívá Cervélo koncept „Plus-Four“, což znamená, že rozměr řídítek je o 4 cm užší než u spodních částí (např. 38 cm/42 cm). Tento přístup pomáhá jezdcům udržovat aerodynamickější polohu těla, když mají ruce na řídítkách, a poskytuje stabilitu v spodních částech při sjezdu a sprintu. Všechny velikosti řídítek jsou legální pro UCI, a to i s ohledem na nejnovější změny předpisů.
Nové S5 se vyznačuje pokročilým, jednodílným řídítky/představcem, díky kterému jsou kolo i jezdec rychlejší. Cervélo však ví, že k dosažení dokonalého padnutí je klíčovou součástí nejen rychlosti, ale i pohodlí na kole. V rámci vývoje nového kola vytvořili řadu dalších kombinací délky a šířky řídítek/představce, aby zajistili, že se všichni jezdci co nejvíce přiblíží ideálnímu padnutí.
SPECIFIKACE:
- VIDLICE Cervélo All-Carbon, Bayonet S5 Fork
- PŘEDNÍ KOLO Reserve 57TA, DT Swiss 240, 12x100mm, 24H, centerlock, tubeless compatible
- ZADNÍ KOLO Reserve 64TA, DT Swiss 240, 12x142mm, XDR freehub, 24H, centerlock, tubeless compatible
- PLÁŠTĚ Vittoria Corsa Pro TLR G2.0 700x29c
- STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM DUB Wide Ceramic, T47 BBright
- KLIKY SRAM Force AXS E1, 50/37T, DUB, with power meter
- ŘAZENÍ SRAM Force AXS E1
- PŘEHAZOVAČKA SRAM Force AXS E1
- KAZETA SRAM Force E1, 10-33T, 12-Speed
- ŘETĚZ SRAM Force AXS E1
- KOTOUČE SRAM Paceline Centerlock
- BRZDY SRAM Force AXS E1
- ŘÍDÍTKA Cervélo HB16 Carbon, 31.8mm clamp
- PŘEDSTAVEC Cervélo HB19 Carbon
- SEDLOVKA Cervélo SP34 Carbon
- SEDLO Selle Italia NOVUS BOOST EVO SuperFlow Ti